wtorek, 30 października 2012

32. DZIĘKUJĘ X 6

Witam!

Wpadam tylko na chwilkę, żeby pięknie podziękować za otrzymane prezenty :)

Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo ciężkie. Nie miałam na nic czasu. Nie dosyć, ze nawał obowiązków w pracy, to jeszcze kontrola i przymusowe nadgodziny. A w ubiegły poniedziałek zmarł mój wujek. I kolejny pogrzeb za nami :(.

Ale pojawiam się tu z innego powodu. Spotkało mnie też kilka przyjemniejszych rzeczy
Jako pierwsza przyszła do mnie paczka od CZAROWNICY A . Powinnam raczej napisać wielka paka. A w niej:



Zawartość paczki była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Oprócz wygranych kaszek i herbatki dla Michałka znalazły się tam dwa słoiczki jabłuszek, a dla mnie kosmetyki, herbata i czekolada, którą to zawłaszczyli sobie moi mężczyźni.

Zbliżenie na część dla Michała:


A tu cześć dla mnie :) (Poza czekoladą oczywiście :))


Jestem przeszczęśliwa a mój kaszkożerca jeszcze bardziej:) CZAROWNICO A - OGROMNIE DZIĘKUJĘ :)


Jako druga przyleciała do mnie paczka od KA.MA.MI a w niej takie oto sutaszowe arcydzieło:
 
Nie mogłam wyjść z podziwu nad tak pięknym opakowaniem:
 

Ale zawartość zaskoczyła mnie jeszcze bardziej.
Po raz pierwszy widziałam na oczy tak piękne sutaszowe dzieło. Patrzyłam i patrzyłam i nie mogłam się napatrzeć. Doskonale i precyzyjnie dopracowane. Uwielbiam połączenie zieleni i fioletu. Coś pięknego. I to cudo jest dla mnie :):):)


 
KA.MA.MI. - Chylę czoła. W życiu nie zrobię czegoś tak pięknego. Dziękuję że mogę się cieszyć tak pieknym dziełem, które wyszło spod Twoich rąk.


Kolejna paczka przyfrunęła do mnie od MARIOLKI. A właściwie dwia paczki :)

Ta biała sprytnie schowała się pod czerwona :)
 

Karteczka z Gratulacjami :)


 Coś dla ciała :)


 Co nieco dla Michałka :)


 I słodkości dla mnie :):):)


 Przepiękne perełkowe wkrętki (jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia, ale było już ciemno, a musiałam zrobić zdjęcia)


 I te soczyście owocowe :) Cudne :)


 Niebieskie śliczności :):):)




MARIOLKA - Ogromnie się z tak cudnych prezentów. Przydasie z pewnością wykorzystam, biżuteria już w użyciu, a z niebieską brasoletką się nie rozstaje. Jak narazie przynosi mi szczęście :)
A Michał przeszczęśliwy bo ma swój własny dziurkacz i może teraz pomagać mamie :):):)

Teraz kolej na paczuszkę od DASANDY :)
Otwieram i własnym oczom nie wierzę. 
Oto i zawartość (przepraszam za jakość zdjęć, robiłam wieczorem przy sztucznym świetle):
 

 Przepiękne kolczyki :)

 I cudny zestaw czerwono czarny. Bardzo lubię to zestawienie kolorów.
I tym sposobem mam już drugie sutaszowe dzieło :)
Na mnie wygląda genialnie, bo podobno do twarzy mi w czerwonym :)


DASANDO - sprawiłaś mi wielką radość takim pięknym prezentem. I niestety także wielką zadrość u moich koleżanek z pracy :) Podałam im adres Twojego bloga (mam nadzieję ze się o to nie pogniewasz).

W tym samym dniu otrzymałam jeszcze książkę od AGULI. I pyszną goracą czekoladę. Przydała się jak znalazł na sobotni wieczór. Tym razem nie odpuściałam i wypiłam ją sama :)


AGULA - Uwielbiam książki, juz nie mogę się doczekać kiedy zacznę ja czytać (narazie musze skonczyć inną :)). Bardzo dziękuję za szczęśliwy dla mnie los :)


A na deser księżycowe cukieraski od FILOMENKI:
 Ukryte w takiej ślicznej sakiewce:


Ujrzały wieczorne światło (dlatego zdjęcia takie tragiczne) 



Ale przy świetlle dziennym swiecą wprost cudnie :)

FILOMENKO - Dziękuję za tak piękne kolczyki. Mój mąż jako fan wszelkich ciał niebieskich (obserwuje je kiedy tylko ma czas) stwierdził, że z ksieżycami w uszach wyglądam nieziemsko :) 
 
 
Nie miałam w tym roku szczęścia do grzybów, chociaż był straszliwy ich wysyp, ale za to dopisało mi szczeście w rozdaniach :) 
Prawdziwy wysyp nagród :)

Ja też wysłałam juz paczuszki do dziewczyn (długo musiały czekać i jest mi starsznie głupio z tego powodu). Jak narazie dotarła tylko do Yolci:

 Żywcem nie miałam czasu zrobić zdjęć wszystkiego co jej przesłałam. A jako że fotografuję wszelkie moje wytworki (prawie :) ) to poniżej zdjęcie tego co dla niej "ręcznie" przygotowałam :)






Poza tym przygotowałam też coś dla 5 dziewczyn które postanowiłam nagrodzić małymi niepodziankami, ale paczki jeszcze do nich nie dotarły więc nie pokazuję :)

Muszę przyznać, ze jeszcze nigdy się tak nie nahaftowałam :)

To tyle. Miało być krótko a wyszło jak zwykle. No trudno, skoro się pisze raz w miesiącu. Szkoda, że mam tak mało czasu na systematyczne pisanie :(.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i bardzo dziękuję za liczne komentarze :)



16 komentarzy:

  1. ależ skarby...! tylko podziwiać.. gratuluję ci tylu wspaniałości, a kolczyków sutaszowych- to po prostu, tak po babsku, ci zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż dostałam oczopląsu od tych skarbów:). Gratuluję serdecznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że wszystkie kolczyki przeżyły podróż.
    Podrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo ciężkich chwil dobrze, że choć w taki sposób miałaś miłe chwile odbierając i otwierając kolejne przesyłki do Ciebie. Cieszę się, że prezent pocieszenia ode mnie również się spodobał i nie gniewam się za podanie mojego adresu bloga. Bloga mam po to, aby dzielić się z innymi tym co tworzę.
    Świetnie wychodzą Ci te kartki haftowane. Super wygada coś takiego.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę słońca nawet w pochmurne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkursowo tu ;)
    Zapraszam do siebie na szybki i bradzo prosty konkurs:
    http://www.alxia.blogspot.com/2012/10/konkurs-konkurs-u-mnie-tutaj-teraz-zgos.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne rzeczy robisz, Trojando, ja ciągle jestem pod ogromnym wrażeniem tych hafcików, naprawdę, a z czekaniem się nie przejmuj, wyobrażam sobie, jakie to musi być pracochłonne zajęcie! mimo to, prezenciki są naprawdę piękne! dziękuję Ci ślicznie jeszcze raz! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze, ale się wzbogaciłas w piękne prezenty z masa pozytywnej energii! Co jedna paczuszka, to śliczniejsza. A kolczyków to Ci niesamowicie zazdroszczę! P.S. dotarła do mnie przesyłka. Jestem pod wielkim wrażeniem dokładności wykonania, i do tego wszystko niebieskie :-) Pierwszy raz mam taki "osobisty" notes i aż szkoda mi go używać. Dzięki, sprawiłaś mi duża przyjemnosc. Jak trafie w chwili wolnego zcasu na dobre swiatło, pochwalę sie zdjeciami u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja przychodzę z miłą nowiną: zostałaś pierwszą zwyciężczynią mojego jesiennego candy :) Zapraszam po wybór koralików i proszę o dane do wysyłki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty dostałaś, ale też piękny zrobiłaś!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity wysyp prezentów,a biżuteri masz teraz tyle,że rano zapewne masz problem którą założyć ;) Do tego jeszcze kosmetyki i słodkosci,a na deser książka :) Szczęściara z ciebie. Ale ja też do nich się zaliczam bo dostałam paczuszkę od ciebie :)))) Kochana jesteś niesamowita! Cieszyłam się jak dziecko,a mój sym gdy oglądałam te śliczności i skakałam jak dziecko zadał pytanie "mama czy ty się dobrze dzisiaj czujesz?" Buziaczki :******

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem pod wrażeniem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie się cieszę, że tak bardzo podobają Ci się kolczyki i że kolor trafiony:) Było mi bardzo miło przeczytać Twój komentarz, a zrobiłam to kilka razy żeby sobie humor poprawić - u mnie też ostatnie tygodnie do bani...

    OdpowiedzUsuń
  13. ale dużo i jakie sliczne prezenty super gratuluję masz szczęście kochana:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń