środa, 20 sierpnia 2014

86. MOJE POTWORY

Witam :)
Przedstawiam moje małe potwory. :) Wszystkie prace z wczesniejszego mojego posta jak również i z tego poszły na licytacje dla chorych dzieciaczków.
Zapraszam serdecznie na licytacje:
DLA NADUSI
DLA OLUSIA
DLA NATALKI

Zapiśniki na lodówkę :



Ten można wylicytować TUTAJ:



Ten już wylicytowany :)
Razem z fioletowa karteczką na bazarku dla Natalki



Ten można wylicytować TUTAJ:




Male magnesikina lodówke :)


Ten jako gratis za wylicytowanie zapiśnika na aukcji dla Olusia:)


Ten dla wspaniałej osóbki :)
IZY - naszej cudownej koleżanki blogowej, która szyje m.in. wspaniałe króliczki.
Iza prowadzi na fb aukcje dla chorej Nadusii na których wystawia swoje rekodzieło. 
Tam rózniez możecie wylicytować moje potwory :)
Zapraszam :)


Ten czeka jeszcze na kolejnego darczyńce :)


Róża jako podziękowanie za wysoką kwotę w licytacji dla Natalki :)


I zakładki, ktore pofrunęły już jako podziękowania do licytujacych przedmioty :) lub na licytacje dla Nadii.


















To tyle w tym poście a w następnym zapraszam do licytacji nowych potworów, na aukcjach dla Nadii.
Pozdrawiam cieplutko :)

1 komentarz:

  1. Magnesiki, zakładki i oczywiście zapiśniki z magnesami są boskie :) może uda mi się coś wylicytować, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń