czwartek, 9 października 2014

96. ZAPIŚNIKI NA LICYTACJE :) I PREZENT OD MARYSZY :)

Witam!
Wczoraj udalo mi się zmajstrować 8 szt zapiśników na lodówkę :) 
Wpadłam w trans i nie mogłam przestać :)
Oto i one:

Tutaj Maleństwa :)

A tu Starszaki :)

W międzyczaie postała tez karteczka i obrazek dla Arturka kolejnego maluszka, który walczy z paskudną choroba nowotworową: 
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005602035030&fref=ts



A tutaj jeszcze zapiśnik i karteczka jako podziękowanie za wygrane aukcje dla pewnej Pani :)






 A na koniec prezent jaki otrzymałam od Maryszy
 Chustecznik i ...

... przecudny notesik ręcznie szyty :)
 


MARYSZA - bardzo dziękuję, jest piękny. Aż żal go zapisywać :)

Na koniec przypominam o licytacjach na bazarku dla Michałka Telekało. 
Dziś doszly kolejne fanty :)
https://www.facebook.com/events/319998894828738/?ref=22
 
ZAPRASZAM :)

2 komentarze:

  1. Oj te twoje zapiśniki to istne cuda :) Podobnie jak karteczki, wszytko tak precyzyjnie wykonane.
    Ja podobnie jak ty wpadłam w trans szycia :D Tak więc powstają anioły, owieczki, ślimaki i króliczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rzeczy zrobiłaś :)
    Zapraszam serdecznie na moje rozdanie w którym możesz wybrać sobie nagrodę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń