piątek, 20 lipca 2012

24. KARTECZKOWO - OGÓRKOWO

Witam :)

Wpadłam tylko na chwilkę, żeby usprawiedliwić swoją długą nieobecność :) A powodem była szaleńcza mania wyszywania :) Tak mnie wciągnęło, że naprodukowałam spora ilość półproduktów na kartki :) Tzn. wyszywałam, wyszywałam, wyszywałam :) A efekty poniżej.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale były robione w wielkim pośpiechu, bo bateria na wyczerpaniu i w dodatku pod chmurką :(

Na pierwszy rzut dwie kartki jubileuszowe (miały być identyczne :))

Pierwsza na 20 lecia małżeństwa:



Druga na srebrny jubileusz :)
W czerwonym pudełku :) Pudełko robione po raz pierwszy. Nie wyszło zbyt rewelacyjne ale jubilatom się podobało :).







A teraz pięć ślubnych karteczek :) Wszystkie na 28 lipca :) Jeszcze nie dokończone ale mam na to 5 dni więc spokojnie zdąże. Najdłuższa częśc pracy (wyszywanie) już za mną .

Na pierwszy rzut młoda para w brązach:



Następnie złote serca w beżach:


Dalej złote serca w czerwieni z haftowaną kieszonka na pieniążki :):


I jeszcze dwie w kolorach niebieskich ze złotymi serduchami i kwiatami:




A tu jeszcze kilka haftowanych dodatków do kartek ślubnych:



To tyle jeśli chodzi o kartki ślubne :)

Poniżej hafty do kartek na różne okazje (urodziny, imieniny, podziękowania itp.)
Motywy kwiatowe:






I na koniec małe dodatki np. na kopertę ub bilecik do prezentu:


 
Troszkę tego jest.

Więc taki był powód mojej długiej nieobecności.

Poza tym robię przetwory. Mam już 10 słoików ogórków kiszonych i kiszę jeszcze ogromny słoik do chrupania na bieżąco. Michał uwielbia ogórki w każdej postaci ale najbardziej kiszone :). Poza tym zrobiłam14 słoiczków ogórków w curry i 11 cukinii w curry. A to jeszcze nie koniec bo u mnie sezon ogórkowy dopiero co się rozpoczął.

Pomidorki już na dniach będę miała swoje. Fasolkę szparagową i zielony groszek jemy już od tygodnia, na zmianę z leczo, lub zapiekaną cukinią. A z własnej wczesnej kapusty robię przepyszną sałatkę. Chłopaki się nią zajadają na okrągło :) Na zmianę z mizerią :) bo ogórków ci u nas dostatek. Mimo wszystko te od teściowej też przyjmiemy, bo ona też ma wysyp, a poza tym robi przepyszne kiszone :)

 A ze słodkości mam już 16 słoiczków soku z malin i 21 z czarnej porzeczki. A jeszcze jutro wyprawa na jeżyny tak więc ciągle ubywa wolnego miejsca w spiżarni :) 

Ale się chwale, co nie ? :):):)

Kończę bo jeszcze dziś czeka mnie robota z ogórkami tym razem na półsłodko :)

Pozdrawiam wszystkich :)
Miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Kartki przepiękne napracowałaś się nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj,TROSZKĘ i jakie PIĘKNE! Wzorki śliczne i wykonanie eleganckie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszytskie karteczki sa przepiekne

    OdpowiedzUsuń
  4. No ilość jest imponująca:)) i jakość:)) bardzo, bardzo podoba mi się pierwszy zestaw z pudełkiem, cudnie wszystko w nim się zgrało :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te kwiatowe wzory, takie delikatne i para młoda też się świetnie prezentuje. Co do przetworów ,mam to samo + ogórki w zalewie musztardowej :))) Teraz nadmiar pracy , ale w zimie jest co pochrupać :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki, wspaniała pamiątka :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniała produkcja - zarówno kartkowa jak i przetworowa. Kartki przepiękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne! Urzekają mnie zwłaszcza wszystkie kwiatowe, są cudne!
    A weny zazdroszczę, bo u mnie przestój!
    Przetwory to świetna rzecz, gratuluję rozmaitości:). Buziaki i dalszego zapału twórczego życzę....

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne haftowanki,są piękne i świetnie prezentują się na karteluchach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki wykonane ciekawą techniką.Pozdrawiam i dziękuję Ci serdecznie za odwiedzinki i udział w moim Candy:)

    OdpowiedzUsuń