poniedziałek, 10 grudnia 2012

37. PREZENTY :)

Witam wszystkich cieplutko :)

Dawno mnie nie było. Ale tyle uroczystości za nami :) że chyba mi to wybaczycie. Wpadłam na chwilke w przerwie między jednymi i drugimi urodzinami, żeby pochwalić sie prezentami, jakimi obdarowały mnie dziewczyny :). 

Jako pierwsza przyfrunęła do mnie paczka od DWÓCH LEWYCH RĄCZEK a w niej takie oto cudeńka. Wybaczcie jakość zdjęć, ale robione w pośpiechu i wieczorami. Ale jedno z moich noworocznych postanowień to poprawienie jakości zdjęć na blogu :)



Przepiękne papiery :) 

 Scrapkowe kwiatuszki :)



Metalowy szablon do haftu matematycznego - nawet nie wiedziałam że takie szablony istnieją. Ogromna niespodzianka :) Naklejki i moja ulubiona kasztankowa czekolada - mnie dostała się tylko kostka :)


I przepiękne wycinanki :)

IWONKO - bardzo Ci dziękuję za taką piękną niespodziankę. Papiery i wycinanki są przepiękne. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, a wzór haftu pasuje idealnie do moich świątecznych kartek :)

Kolejna paczuszka dotarła do mnie od VESPER ART. A jej zawartością były przepiękne koraliki i kryształki:








MONIKO - dziękuje pięknie. Kryształki idealnie sprawdzają się jako środeczki do kwiatuszków. A może spróbuje także potworzyć coś z biżuterii. Tak się pięknie i błyszcząco do mnie uśmiechają :)

Kolejna paczuszka przyfrunęła do mnie od BRYDZI. Spodziewałam się ocieplacza na kubeczek a tu jeszcze przepiękne serducho, herbatki i czekoladowy Mikołaj :)


Z Mikołajka ostał się jeno papierek, bo mój mały łakomczuch nie mógł sobie odmówić złasuchowania go :)


 Przepiękne serducho :)


I cieplusi ocieplacz.

BRYDZIA - przepięnie dziekuję za taką piękną niespodziankę i to tuż przed naszymi urodzinami :)

A poniżej coś na poprawę humoru. Książkę otrzymałam od KOBIETY ZA KÓŁKIEM. Dopiero zaczęłam czytać, ale już mi sie podoba :)


PAULINKO - bardzo dziękuję, że zechciałaś się ze mną podzielić tym poradnikiem :) Naprawdę ciekawie się zapowiada :)

I jeszcze jedna pozycja książkowa od ILA POP. Tym razem przepiękna książeczka dla Michałka. Jako że próba sfotografowania samej książki zakończyła się krzykiem i płaczem zapalonego Czytelnika, poniżej zdjęcia Czytelnika z książką :) Zajęcie na niemal godzinę :) 



ILONKO -książeczka bardzo nam się spodobała. A zwłaszcza strona o śwince :). Michałek chętnie do niej wraca i opowiada przeróżne śmieszne historie na jej podstawie :) Bardzo dziękujemy :)

Piękna sówkowa ramka (i nie tylko) przyfrunęła do nas od FEMKE. Zdjęcie już mam wybrane, teraz tylko druknąć i umieścić w środku :)


 Rameczka :)


Choineczka i słodkości (tym razem udzielane - jeszcze dwa lizaczki i dwie paczuszki lentylków w całości)

FEMKE - bardzo dziękujemy za tak piękną rameczkę. Jak tylko umieszczę zdjęcie to oczywiście pokażę jak wygląda Michałek w towarzystwie Sówek Mądrych Główek. 


A na koniec tajemnicza paczka, która dotarła do nas dokładnie 7 grudnia tj. w dniu urodzin Michałka :) Przesłała ja Monika z DOMU ZA KOŃCEM ŚWIATA.
Paczuszka :)


 A w niej przepiękny MIŚ. Od dnia urodzin z Misiem zasypiamy i z Misiem się budzimy :). 

MONIKO - serdecznie dziękujemy za taką piękną niespodziankę i to w tak ważnym dla nas dniu. Gdybyś widziała z jaką czułością i delikatnością mój Urwis obchodzi się z Misiem. Cudny widok - sprawiłaś nam wielką radość - DZIĘKUJEMY.


DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKIE WSPANIAŁE NIESPODZIANKI

A na koniec dla wytrwałych - kawałek torcika urodzinowego od Michałka :)


 Torcik mało słodki - dosłodzimy :)


Próba generalna przed dmuchaniem :)


To już, to już !!! :):):)


 I pokrojone :) SMACZNEGO :)

2 komentarze:

  1. Ajjj, tych koralików to ci zazdroszczę, jak nic! P.S. strasznie Ci się zdjęcia tu porozjeżdżały, niektóre po kilka razy są ;)

    OdpowiedzUsuń