poniedziałek, 11 marca 2013

53. WYNIKI

Witam po raz drugi dzisiaj :)

Tym razem przybywam z wynikami. Wiem że już bardzo późno, ale tyle co utuliłam moje dziecko do snu :). Michał przeprowadził jedno z losowań i z nadmiaru emocji długo nie mógł zasnąć :) Zanim ogłoszę zwycięzców chciałabym wszystkim serdecznie podziękować za udział w zabawie. Liczba uczestników przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie nie tylko słodyczami bo i pod innymi postami zostawiliście mnóstwo komentarzy. To ogromnie cieszy i motywuje. 
Nie przepadam za ogłaszaniem wyników, bo jakoś mi tak zawsze smutno, że nie mogę nagrodzić wszystkich uczestników zabawy.
Ale do rzeczy!
Lista z uczestnikami losowania :)
A poniżej fotorelacja z przebiegu losowania :) Proszę o wybaczenie jakości zdjęć ale nie dosyć że robione o 22ej, to jeszcze z emocji drżały nieco ręce :) A zwłaszcza Michałowi, który pognał z wylosowaną karteczką za szafę i dopiero obietnicą zabawy dało się go stamtąd wyjąć razem z karteczką na szczęście :)

 Nagroda główna wraz ze wszystkimi dokładkami, wylosowana rękami mojego ukochanego męża powędruje do:


Nagroda wylosowana ręką Michałka spośród osób, które odgadły o którą rocznicę chodzi powędruje do:


Nagrody dodatkowe wylosowane moją ręką powędrują do:


oraz:

 
Bardzo serdecznie gratuluję i proszę o adresy na: trojanda@o2.pl
Proszę też o cierpliwość bo nagrody dodatkowe muszę jeszcze przygotować :)
Wszystkim  dziękuję za zabawę i zapraszam do zaglądania. Wkrótce kolejna zabawa :)
Dobranoc :)

48 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciężczyniom i dziękuję za świetną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie śpię ;) weszłam na swojego bloga zobaczyć co ciekawego u innych na mojej liście blogów i zauważyłam że pojawił się nowy wpisik u Ciebie a tu proszę taka miła niespodzianka przed snem :D Ucałuj Michałka rano jak się obudzi i powiedz że to podziękowania od jego wylosowanki a teraz niech mu się śnią cudne sny :D Pozdrawiam ciepluchno i zaraz odezwę się na emaila ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za super zabawę i gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tym razem się nie udało ale dziękuję za zabawę i gratuluje wygranym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hurra!!! Jakże się cieszę:) Jak tylko przyjdę z pracy wyślę adres (niestety w pracy mam zablokowaną pocztę)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i czekam cierpliwie :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Gratuluję! :)
    Przy okazji zapraszam do siebie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i bardzo dziekuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla szcześliwych zwuciężczyń:) dziekuje za zabawę:) pozodrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla wygranych....a tak blisko było Katarina zamiast Kateriny....

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkim gratulujemy i dziękujemy za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwyciężczyniom a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwycieżczyniom i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranym i dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę, a zwycięzcom gratuluję. Eh.. szczęściarze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla szczęściar.

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja wygrałam nagrodę dodatkową ? Bo link się nie zgadza i nie jestem pewna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście , że tak :) Przepraszam za pomyłkę w linku ale było już późno :( Gratuluję :)

      Usuń
  22. Gratulacje, podziękowania, pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję za zabawę... gratuluję szczęśliwie wylosowanym ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zabawa pierwsza klasa! Dziękuję za zaproszenie:)
    Wylosowanym gratuluję (żal tych cudowności).
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne candy zorganizowałaś! Gratuluję wygranym i dziękuję za wspaniałą zabawę! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda, że żaden z tych cudownych prezentów nie trafi do mnie... Ale oczywiście zwyciężczyniom gratuluję, a Tobie dziękuję za emocjonującą zabawę :D
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Moje gratulacje,dziękuje za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla wylosowanych !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję , dziękuję , nagroda pocieszenia dla mnie ..... cierpliwie czekam , super .... to ja naprawdę ja jaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  31. dziekuje za zabawe :D el sie cieszy nawet na zdjeciu :D hahahah :D pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdawajke :D
    http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratulacje dla zwycięzców!
    Czekam na kolejną zabawę! :)
    A tymczasem zapraszam do mnie na świeżo otwarte króciutkie Wiosenne Candy! :)
    http://martoovka.blogspot.com/2013/03/wiosenne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wygranych i dziekuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Spóźnione gratulacje dla wygrywających!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna zabawa! Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluje zwyciężczyni :) i dziękuję organizatorce!

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna zabawa, dziękuję a dziewczyną gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam Cię serdecznie, bardzo, bardzo serdecznie dziękuję Ci za tak piękne prezenty i za dodatkowe kordonki, wszystko jest cudne i na pewno wykorzystam:)
    pozdrawiam Baya

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluję wybranym i dziękuję za organizację zabawy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluję wygranym, a ja na pewno zapiszę się przy kolejnej okazji jeśli jeszcze taka będzie:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń