poniedziałek, 4 listopada 2013

63. BEZ ZBĘDNYCH SŁÓW... CZYLI MOJE POTWORY :)

Kilka prac wykonanych w międzyczasie. Niestety nie wszystkie udało mi się sfotografować :(



Tutaj niestety przepadły zdjęcia pierwszej strony :(




Poniżej seria ślubnych. :)
Na jeden ślub kilka kartek do wyboru :). Staram się tak robić, żeby klienci mogli mieć wybór, a te które zostaną i tak się sprzedadzą :)





































Dwie kolejne na jeden ślub do wyboru :) 








 


 
Na bierzmowanie też do wyboru :)










A tu już dla naszego drużby u którego bawiliśmy się na weselu :) Tzn. mąż się bawił a ja grzecznie się temu przypatrywałam :).



Dziękuje za uwagę i za wytrwałość :)
Miłego wieczoru :)




19 komentarzy:

  1. Super karteczki! Pięknie wyglądają z Twoimi haftami!

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ich dużo. Bardzo ładnie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie małą sprawę ale nie widzę @ mogła byś się do mnie odezwać na lioko@vp.pl ? Dziękuję :)

      Usuń
  4. cudne i pracochłonne:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się te hafty prezentują! Zazdroszczę umiejętności. Zapraszam na mój konkurs tutaj:http://szmek-bloguje.blogspot.com/2013/11/swiateczna-kartka-inaczej.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ze slubnych najbardziej podoba mi sie pierwsza brązowa i ta z motorem...
    a haft matematyczny.... zachwyca
    Bardzo różnoodne i pomysłowe... Myślę, że znajdzie sie cos nawet dla najbardziej wybrednych
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję za udział w moim Candy - jednak aby wziąć udział w losowaniu muszą być spełnione wszystkie warunki

    OdpowiedzUsuń
  9. witaj! Piękne prace,pozazdrościć talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. serdecznie witam cię na moim blogu wspaniałe kartki najbardziej podoba mi się ślubna z motocyklem pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Napatrzyłam się, a napatrzyłam :) Uwielbiam haft matematyczny, a wciąż brak czasy, by spróbować :) Piękne kartki.
    Dziękuję Ci za przyłączenie się do zabawy :) Trzymam kciuki za zabawę i za wytrwanie do 21 grudnia :)
    Pozdrowionka, Aga
    kulkiniesiulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze karteczki. Szczególnie podobają mi się te z haftem matematycznym.
    Dziękuję za udział w moim candy i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieprzeładowane, eleganckie. Masz fajne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pracowita z Ciebie osoba! Świetne, pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i z przyjemnością dołączam do Twoich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń