sobota, 30 listopada 2013

67. PREZENTOWO :)

Witam :)
Ciągle jeszcze jesteśmy w dwupaku :) Chociaż dziś w nocy niewiele brakowało. Dobrze byłoby wytrzymać jeszcze ze dwa tygodnie ale Malutkiej już bardzo się spieszy :) A tu jeszcze imię nie wybrane :( Niby tyle imion dla dziewczynek ale jakoś żadne póki co nie przypadło nam do serca :) Nie żebyśmy byli wybredni. Myślimy o jakimś prostym tradycyjnym imieniu :) Mąż ma kilka typów m.in. Magdalena, Maria, Beata, Ewa. Michałek już do siostrzyczki zwraca się Marysia :) No zobaczymy. Może sama sobie jakieś imię przyniesie :)

Ja tu gadu gadu a wpadłam żeby pochwalić się skarbem jaki otrzymałam od MONIKI :) Są to przepięknej urody sutaszowe kolczyki. Tak cudnie dopracowane i wykończone i w tak szalenie energetyzujących kolorach, że aż się chce je ciągle zakładać :)
Oto i one:


Moniko - ogromnie dziękuje, za te przecudne i pełne ciepła sutaszowe arcydzieła :) Mam nadzieje, ze szybko znów wrócisz do blogowego świata i będziesz nas dalej zachwycać takimi wspaniałościami :)

Ponieważ paczki z  organizowanej przeze mnie wystawki już dotarły do dziewczyn, pokażę jeszcze jakie małe niespodzianki dla nich przygotowałam :)
Oto i one - notesiki i quillingowe spinacze :)


 Mam nadzieję, ze dziewczynom się przydadzą :) 
To tyle z prezentów, a w następnym poście pochwalę się moimi tworzydłami :)


3 komentarze:

  1. Piękne kolczyki dostałaś a ja piękny notesik i spinacz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki śliczne, a w następnym poscie to sie moze córunią pochwalisz? choć oczywisćie trzymam kciuki za te dwa tygodnie♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że będziemy rodziły w podobnych terminach - u mnie to już 38 tydzień :-) Kolczyki faktycznie piękne, a notesiki bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń