sobota, 30 listopada 2013

68. ŚWIĄTECZNE TWORZYDEŁKA

Witam raz jeszcze :)
Tym razem już bez zbędnych słów :) Chwalę się jakie kartki spotworzyłam :)
Część z nich z moim haftem, część bez :) Stempelek od JOLI :) - której bardzo dziękuję :)
 No to zaczynamy :)




































A na koniec moje ścinkowe choinki do wykorzystania w kartkach :)



Wracam do pracy :) 
Miłego dnia wszystkim życzę :)
P.S. Ogromnie Wam dziękuję, ze jesteście ze mną, czytacie, oglądacie i komentujecie :)
Pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

16 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki! A te haftowane niesamowite, pracochłonne.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne delikatne, eleganckie karteczki:)
    dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie śliczne, przypadłą mi do gustu ta z kokardką:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są Twoje kartki. Najbardziej podobają mi się te z wyhaftowanymi przez Ciebie choinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne kartki, zwłaszcza te z haftem. świetne połączenie technik. bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki. Ja niestety kupię w sklepie, bo już się nie wyrabiam:(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki:)
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę powodzenia w losowaniu:) wyniki po powrocie z przedszkolnej imprezy mikołajkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki, haftowane po prostu cudo.
    Dziękuję za udział w mojej zabawie i życzę szczęścia w losowaniu.
    Prosiłabym jednak o umieszczenie banerka na pasku bocznym bo nie widzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te karteczki, szczególnie wyszywane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki z choinkami powalają na kolana!!! A chinki ze ścinek niesamowite i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do mnie po odbiór nagrody w rozdawajce :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne te kartki. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas na swiateczne candy. Zapisy tylko do jutra http://peacock111.blogspot.co.uk/2013/11/zimowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń