piątek, 17 lutego 2012

12. ROZDANIE

Witam Was serdecznie po długiej nieobecności! Zgodnie z zapowiedzią mam dla Was małą niespodziankę :)

Zapraszam serdecznie na Solne rozdanie w Trojandowie :) 

Zasady są następujące:
1. W rozdaniu mogą brać udział wyłącznie osoby posiadające bloga.
2. Należy zostawić komentarz pod tym postem z chęcią udziału w rozdaniu
3. Umieścić banerek z informacją o rozdaniu i linkiem do posta na swoim blogu.
4. Zostanie moim obserwatorem lub obserwatorką jest mile widziane ale nie jest to warunek konieczny

 
Zgłoszenia przyjmuję do 10 marca 2012r. a losowanie odbędzie się 11 marca 2012r.
Aha! Paczuszkę z nagrodą wysyłam tylko na adres w Polsce.


A teraz o zawartość paczuszki. Jest nią: 


LAMPA SOLNA

To tylko część niespodzianki, ale nie zdradzę wszystkiego żeby pozostała ona niespodzianką :).

Ponadto mam jeszcze niespodziankę dla dotychczasowych moich obserwatorów. Jest ich na dzień dzisiejszy szesnastu. Jeśli któryś z nich zgłosi chęć udziału w rozdaniu to oprócz udziału w losowaniu wylosuję wśród nich jedną osobę, do której powędruje mała niespodzianka :)

To chyba tyle :)
Zapraszam serdecznie do udziału :)


Życzę wszystkim miłego weekendu!
Ja niestety spędzę go bardzo pracowicie.

53 komentarze:

  1. Z wielką przyjemnością ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutko, to ja z ochotą wielką wezmę udział:)
    obserwuję już jakiś czas:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna lampa pasowała by do mojego przedpokoju ^^ Z chęcią stanę w kolejce i z niecierpliwością czekam na losowanie. Nie wiem czemu nie byłam wcześniej obserwatorką, jakieś moje nie dopatrzenie bo twojego bloga mam już od dawna na pasku bocznym. No ale już naprawione :)

    I mała prośba. Mogła byś wyłączyć weryfikację obrazkową?? Ja jestem ślepa jak kura ^^ i nieraz nie mogę odszyfrować co na tych obrazkach jest. Kiedyś był jeden czytelny a teraz są dwa i mało czytelne. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa, nigdy takiej lampy nie widziałam,ale może szczęście się uśmiechnie!Spróbuję i przystanę tu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną przyjemnością się zapisuję..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna lapka wiec z przyejmnoscia ustawiam sie w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ustawiam się w kolejce po tą extra lampę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozdrawiam i przedłużam ogonek czekających: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też grzecznie się ustawiam i powzdycham nad tym cudeńkiem w oczekiwaniu na blask zaczynam marzyć.Pozdrawiam gorąco i czekamna los szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lampka śliczna! No i kusisz niespodzianką. W związku z czym staję w kolejce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja tez staje w kolejce:) pozdrawiam ciepło i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście staję w kolejce po lampeczkę! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie lampy mają w sobie coś... Już dawno zwróciły moją uwagę. A tu teraz taka szansa. Zapisuję się i liczę że mi się poszczęści.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje za odwiedziny. Dopisuje się na rozdawajkę i zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna lampa i niespodzianka kusi. Chętnie będę obserwować twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Grzechem byłoby się nie zapisać, tym bardziej, że pochodzę z Wieliczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie mam, a chciałabym , więc staję w kolejce:)
    Banerek na kilkascian.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za miłe słowa i zaproszenie! Zapisuję się z ochotą i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja również bardzo chętnie się zapisuję. :)
    banerek na pasku bocznym http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. O jaki ładny nastrojowy cukierek ;o) Chętnie się zapisuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Od dawna marzy mi się taka lampka, więc z chęcią wezmę udział w zabawie :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też się zapisuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też się zapisuję :) Banerek zaraz dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem i ja :) banerek wklejony na moją stronkę, mam nadzieję ze takie rozwiązanie też może być ;)
    http://www.facebook.com/BizuteriaMoniik86
    pozdrawiam
    moniik86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ fajna niespodzianka :)
    Chętnie ustawiam się w kolejce :)
    Dodałam do obserwowanych Twojego bloga, ale nie wiem czemu tego nie wyświetla ... :/
    Pozdrawiam serdecznie
    http://magnolia-craft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ale super w sam raz dla męża a akurat ma 40 urodziny;-)))
    zapisuję się z przyjemnością
    pozdrawiam gorąco!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zaproszenie ;-) Chętnie się zapisuję i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja się z chęcią zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście zapisuje sie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :-) M.

    OdpowiedzUsuń
  31. światło jest człowiekowi bardzo potzrebne... więc ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  32. światło jest człowiekowi bardzo potzrebne... więc ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  33. światło jest człowiekowi bardzo potzrebne... więc ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też się dopiszę do listy i niecierpliwie czekam na losowanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się :)
    banerek na oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam sól kamienną. Zapraszam do siebie na papierową wikliną plus kilka autorskich kursów na koszyki zwiarzaki. może dzięki mnie znajdziesz nowe hobby www.anettaja.blog.interia.pl

      Usuń
  36. Bardzo dziękuję za zaproszenie na wspaniałe candy, mam w pokoju córci lampkę solną więc świecznik do kompletu by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią się zapisuję i zapraszam na Candy do mnie:)
    http://bizuteria-moniski.blogspot.com/2012/02/candy-candy-dla-wszystkich.html#comment-form Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Z miła chęcią tu postoję,dzięki za wizytę u mnie

    OdpowiedzUsuń
  39. Z przyjemnością zgłaszam się do kolejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna ta lampa, też bym taką chciała... ustawiam się w kolejce i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  42. mam nadzieję, że to nie będzie zdublowany komentarz... niestety wyskoczył mi błąd...
    a chciałabym dołączyć do zabawy...

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za udział w zabawie u mnie, ja tutaj z chęcią się zgłaszam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lampa wygląda magicznie, więc dopisuję się do kolejki! Pozdrawiam :)
    http://by-shenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    scarlett13@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie przygarnę taką lampeczkę:}
    Dziękuję za udział w moim Candy:}

    OdpowiedzUsuń
  47. Lampka bardzo klimatyczna. Chętnie byśmy ją przygarnęły:) Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  48. piękna lampa, chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Chyba w ostatniej chwili staję w kolejkę;)
    Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.

    Pozdrawiam ciepło i wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  50. piękne prezenciki ! Z miłą chęcią spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. O, do takiej lampy się przymierzam od jakiegoś czasu! Może się uda :)
    banerek na:
    http://pudelkoemi.blox.pl

    OdpowiedzUsuń